PGE o dwa tygodnie wydłuża przetarg mediowy
PGE Polska Grupa Energetyczna, która jest w trakcie przetargu na wybór domu mediowego wydłużyła termin składania ofert w tym postępowaniu.
Przetarg dotyczy wyboru domu mediowego dla spółek PGE Polska Grupa Energetyczna, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła.
Pierwotny termin składania ofert wyznaczono na 13 stycznia br. Teraz wydłużono go o 2 tygodnie - do 27 stycznia br.
Wybrana agencja zajmie się doradztwem, planowaniem, kupowaniem i zarządzaniem kampaniami reklamowymi, działaniami ambientowymi oraz działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.
W ramach współpracy będzie doradzać w zakresie definiowania i podziału budżetów potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych i komunikacyjnych spółek PGE, przeprowadzi jednodniowe szkolenia dla pracowników tych spółek, będzie opracowywać strategie mediowe, media plany, kupować media, negocjować warunki handlowe z właścicielami mediów itp. PGE oczekuje też, że wybrana agencja w ramach wynagrodzenia podstawowego będzie świadczyć dla niej również usługi w obszarze tzw. programmatic buying.
Z wybranym domem mediowym PGE będzie pracować dwa lata od zawarcia umowy. O wyborze zwycięzcy w 75 proc. zdecyduje zaproponowana cena, a w 25 proc. - ocena merytoryczna zadania przetargowego.
Obecnie obsługą mediową PGE zajmuje się wybrany dwa lata temu dom mediowy Zenith (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: PGE o dwa tygodnie wydłuża przetarg mediowy