SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Peugeot Polska postawił na Brand Support

Agencja Brand Support zwyciężyła w dwóch przetargach ogłoszonych przez Peugeot Polska. Agencja odpowiada za budowanie relacji marki Peugeot z konsumentami i dealerami na polskim rynku.

 Pierwszy z wygranych przetargów obejmuje przygotowanie strategii i koncepcji oraz wdrożenie programu lojalnościowego skierowanego do klientów oraz dealerów marki Peugeot. Celem projektu jest wzmocnienie więzi między konsumentami a marką oraz pogłębienie relacji dealer–klient. Koncepcja programu oparta została na technologicznie zaawansowanej platformie CRM, przygotowanej na podstawie wyników badania przeprowadzonego wśród 53 dealerów Peugeot w całym kraju. Brand Support odpowiada również za zaprojektowanie identyfikacji wizualnej programu, zgodnej z wprowadzonym przez francuski koncern 8 stycznia br. nowym wizerunkiem marki. Do zadań agencji należy także wdrożenie programu we współpracy z centralą Peugeot Polska oraz jego kompleksowa obsługa.

W ramach budowania relacji marki z klientami, agencja odpowiedzialna jest również za przygotowanie ekskluzywnego pisma konsumenckiego „Peugeot Experience Magazine”. Pierwszy numer kwartalnika przeznaczonego dla posiadaczy samochodów Peugeot ukaże się na przełomie maja i czerwca br. Brand Support kompleksowo realizuje projekt, odpowiadając za przygotowanie szaty graficznej, redakcję tekstów, skład, druk oraz dystrybucję magazynu.

Oferta Brand Support okazała się najlepsza także w przetargu na kompleksową obsługę kampanii direct mailing. Współpraca agencji z nowym klientem dotyczyć będzie kreacji, produkcji oraz dystrybucji wysyłek tradycyjnych związanych z akcjami marketingowymi marki Peugeot. Agencja zaprojektowała spójny layout mailingów według nowej identyfikacji wizualnej marki, jak również nową koncepcję kreatywną prezentacji oferty Peugeot. Agencja zajmie się realizacją wszystkich kampanii direct w 2010 roku. Pierwszy realizowany mailing dotyczyć będzie nowego modelu Peugeot 5008, który na rynku pojawi się wiosną.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Peugeot Polska postawił na Brand Support

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl