Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech
Agencja marketing services Peppermint opracuje strategię obecności marki Lech na wybrzeżu w sezonie letnim.
W ramach wakacyjnych działań agencja zrealizuje program aktywizacji marki, którego głównym elementem będą eventy w wybranych miejscowościach turystycznych. Działania mają na celu budowanie w świadomości konsumentów skojarzenia marki Lech z inspirującymi pełnymi dynamizmu wydarzeniami, podkreślającymi piątek jako symbol początku weekendu. Aktywności rozpoczną się w lipcu i potrwają około 2 miesięcy.
"Okres letni jest dla nas jednym z najważniejszych etapów w
roku. Dlatego zdecydowaliśmy się powierzyć agencji Peppermint
odpowiedzialność za stworzenie koncepcji i realizację wszystkich
eventów dla marki Lech w ramach Summer Epicentrum. Agencja posiada
duże doświadczenie w tego typu działaniach, jest m.in. twórcą
sukcesu imprezy Lech Party Inspirations w Warszawie oraz jej
kontynuacji. Udowodniła tym samym, że rozumie charakter marki i
potrafi w niestandardowy sposób zapewnić jej obecność w świadomości
konsumentów."
- powiedziała Adriana Kajca - Senior Brand Manager marki Lech
Od końca kwietnia realizowana jest nowa strategia komunikacji marki, której przewodzi hasło "Nadchodzi piątek". Niestandardowy cykl eventów letnich przygotowany przez agencję Peppermint będzie spójny z odświeżoną platformą komunikacji marki Lech.
Dołącz do dyskusji: Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech