SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Peppermint dla BZ WBK w internecie i BTL-u

Agencja Peppermint po wygranym konkursie ofert dołączyła do grupy firm obsługujących Bank Zachodni WBK w zakresie komunikacji BTL-owej i internetowej.

- Przedstawione przez agencję rozwiązania najlepiej odpowiedziały na zapytania konkursowe, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Peppermint - uzasadnia Julia Tyburcy, starszy specjalista ds. promocji produktów w BZ WBK. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w tym konkursie.

Peppermint odpowiada dla BZ WBK za wybrane projekty z zakresu BTL i digitalu - przede wszystkim dotyczące opracowywania strategii i pozycjonowania produktów i usług, realizacji działań i kreacji komunikacji marketingowej.

Dołącz do dyskusji: Peppermint dla BZ WBK w internecie i BTL-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl