Paula Korbecka odpowiada w Eurozet za projekt „Magazyn 120 sekund” finansowany przez Google
Paula Korbecka została product managerem działu online Grupy Eurozet. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie projektem „Magazyn 120 sekund”.
„Magazyn 120 sekund” to internetowy serwis opinii, w którym użytkownicy będą mogli wypowiadać się na bieżące tematy społeczne i polityczne w formie prezentacji wideo. Projekt ten otrzymał wsparcie finansowe Google w ramach funduszu Digital News Inititive (DNI). Do jej obowiązków będzie należeć też koordynacja międzynarodowych projektów realizowanych w ramach struktur koncernu Lagardere oraz współpraca z biurem reklamy Grupy Eurozet.
Paula Korbecka zajmuje się zarządzaniem projektami i produktami internetowymi od 10 lat. W latach 2011-2015 była project managerem w Grupie Agora S.A., gdzie zajmowała się m.in. rozwojem serwisu GazetaPraca.pl. Ostatnio pracowała w GoldenLine,
Z kolei Marta Trepczyńska została redaktorką wiadomości serwisu radiozet.pl. Przez ostanie 4 lata była związana z redakcją „Faktu”, gdzie zajmowała się tematami politycznymi.
Dołącz do dyskusji: Paula Korbecka odpowiada w Eurozet za projekt „Magazyn 120 sekund” finansowany przez Google