Patryk Polkowski: z IIBR z powrotem do Ipsos
Patryk Polkowski wrócił do Ipsos i objął stanowisko zastępcy dyrektora Ipsos ASI, części Ipsos specjalizującej się w badaniach reklamy.
Na nowym stanowisku Polkowski zajmie się m.in. rozwojem oferty badań realizowanych przez internet.
Polkowski z wykształcenia jest socjologiem, ma ponad 10 lat doświadczenia w badaniach marketingowych. Zaczynał w ABM i w ARC Rynek i Opinia. W latach 2005-2009 był senior project managerem w Ipsos ASI, zajmując się przede wszystkim badaniami trackingowymi dotyczącymi wizerunku marki i wpływu reklam na postrzeganie marki. Pracował dla klientów z sektorów dóbr szybkozbywalnych, finansowego i telekomunikacyjnego.
Do Ipsos Polkowski wrócił z Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych, gdzie pracował przez półtora roku, specjalizując się w badaniach on-line (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Patryk Polkowski: z IIBR z powrotem do Ipsos