Patryk Mirosławski awansował w Eleven Sports Network na chief operating officera
Zarząd Eleven Sports Network powołał Patryka Mirosławskiego na stanowisko chief operating officera. Mirosławski nadal będzie pełnił obowiązki szefa redakcji i komentatora.
Na stanowisku chief operating officera Patryk Mirosławski zastapił Ralfa Mantheya, który odchodzi z Eleven Sports Network do The United Group, firmy telekomunikacyjno-medialnej działającej w krajach Europy Południowo-Wschodniej.
Jako chief operating officer Mirosławski będzie odpowiedzialny również za całość działań związanych z produkcją kanałów Eleven Sports Network. Nadal będzie też pełnił funkcje szefa redakcji i komentatora.
- To naturalny wybór biorąc pod uwagę ogromny wkład Patryka w rozwój stacji oraz jego wiedzę o firmie i o specyfice produkcji w telewizji sportowej. Styl naszych kanałów, bogata oprawa najważniejszych wydarzeń, interesujące programy studyjne to w dużej mierze jego zasługa - uzasadnia Krzysztof Świergiel, CEO oraz członek zarządu Eleven Sports w Polsce.
Patryk Mirosławski jest związany z Eleven Sports Network od maja 2015 roku. Nadawca zaczął emisję w sierpniu 2015 roku, obecnie należą do niej cztery kanały sportowe dostępne w większości sieci kablowych i platform cyfrowych. W maju br. 50 proc. akcji (plus jedną) Eleven Sports Network kupiła Telewizja Polsat, płacąc 38 mln euro.
W latach 2009-2015 Mirosławski był związany ze Sportklubem, współpracował też m.in. z Eurosportem. Jako komentator zajmował się głównie piłką nożną i biathlonem.
Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. Eleven Sports 1 miał 0,118 proc. udziału w rynku oglądalności, a Eleven Sports 2 - 0,042 proc.
Dołącz do dyskusji: Patryk Mirosławski awansował w Eleven Sports Network na chief operating officera