„Party” na czele dwutygodników people. „Flesz” o 58 proc. w dół
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 254 677 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku była ona niższa o 27,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 13,01 proc. i średni wynik na poziomie 232 867 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Viva!” (Edipresse Polska), która przed rokiem była czwarta.
Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła w ciągu roku o 14,33 proc. do 175 940 egz. „Viva” w lipcu br. miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, a rok wcześniej nie było promocji cenowych.
Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 58,54 proc., odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik w lipcu br. uplasował się na poziomie 104 957 egz. Tytuł ten w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na czwarte.
Ostatnie miejsce należało do magazynu „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,87 proc. do 85 375 egz. Warto dodać, że w lipcu br. ukazał się jeden numer „Gali”, a w lipcu ub.r. - dwa.
ZKDP | lipiec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 334 555 | 254 744 | 254 677 | 430 281 | 353 039 | 352 972 |
Show | 319 969 | 232 867 | 232 867 | 332 408 | 267 697 | 267 697 |
Viva | 234 079 | 175 940 | 175 940 | 234 014 | 153 883 | 153 883 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 170 203 | 105 441 | 104 957 | 333 546 | 253 643 | 253 159 |
Gala | 147 920 | 85 645 | 85 375 | 130 000 | 66 818 | 66 768 |
W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 48,46 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 26,42 proc., odnotowała „Gala”.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 334 555 | 254 744 | 254 677 | 333 137 | 212 546 | 212 479 |
Show | 319 969 | 232 867 | 232 867 | 296 581 | 190 423 | 190 423 |
Viva | 234 079 | 175 940 | 175 940 | 198 048 | 118 510 | 118 510 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 170 203 | 105 441 | 104 957 | 163 096 | 100 079 | 99 595 |
Gala | 147 920 | 85 645 | 85 375 | 199 970 | 116 462 | 116 025 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. „Flesz” o 58 proc. w dół