Parodia musicalu reklamuje zestaw dla młodych mam (wideo)
Spora dawka nienachalnego humoru i młoda matka, dla której lekiem na poporodową frustrację jest stworzenie musicalu - tak firma Hello Flo reklamuje swój nowy produkt.
W reklamie chodzi o zestaw o nazwie New Mom Kit, który zawiera wszystkie produkty potrzebne młodej matce do utrzymania higieny i zajmowania się dzieckiem w komfortowych warunkach.
Zanim jednak główna bohaterka prawie 3-minutowego spotu zatytułowanego „Postpartum: The Musical” odkryje New Mom Kit musi przejść długą drogę wyznaczoną przez problemy i frustracje przeżywane przez większość młodych matek. W końcu zostaje doprowadzona do ostateczności, a ujście emocjom przynosi napisanie przez kobietę musicalu z macierzyństwem w tle.
Reklamująca swój nowy produkt firma Hello Flo stosuje w nowym spocie tę samą metodę przyciągnięcia uwagi widza, którą wykorzystała już wcześniej przy dwóch reklamach kierowanych do młodych dziewcząt - „Camp Gyno” oraz „First Moon”. Pierwsza z nich odnotowała 10, a druga 30 mln odsłon w serwisie YouTube. Sposób polega na spojrzeniu na codzienne problemy zwykłych ludzi z perspektywy celnego, nienachalnego humoru, który budzi uśmiech na twarzy widza.
Za spot odpowiedzialna jest wytwórnia Senza Pictures.
Dołącz do dyskusji: Parodia musicalu reklamuje zestaw dla młodych mam (wideo)