Pampers, Samsung, Axe, Dove, WWF, Toyota - najmocniej aktywujące kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały nagrody w kategorii Promo & Activation w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Samsung, Axe, Dove, Pampers i Toyota.
Nieśmiertelni fani
Agencja: Ogilvy Brasil
Klient: Sport Club Recife
Produkt: klub Recife
Grand Prix oraz podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best Use of Guerilla Marketing in a Promotional Campaign i Corporate Image & Information
WWF - Wiec mrówek
Agencja: BBDO Germany
Klient: WWF
Produkt: ochrona lasów deszczowych
>>> Oreo, Toshiba, Nike, McDonald's, Adidas, Dove - "złote" e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Toyota Tundra - projekt Statek Kosmiczny
Agencja: Saatchi & Saatchi Los Angeles
Klient: Toyota
Produkt: Toyota Tundra
>>> Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions 2013)
Spraw, by politycy pracowali - Ura.ru
Agencja: Voskhody Yekaterinburg
Klient: serwis miejski Ura.ru
Produkt: Ura.ru
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best Use of Guerilla Marketing in a Promotional Campaign oraz Publications & Media
Dumb ways to die
Agencja: McCann Melbourne
Klient: metro w Melbourne
Produkt: bezpieczeństwo w metrze
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best use of Social Media Marketing in a Promotional Campaign oraz Public Health & Safety, Public Awareness Messages
Kampania zdobyła 5 nagród Grand Prix, m.in. w kategorii Titanium and Integrated Lions (przeczytaj i obejrzyj więcej)
Dołącz do dyskusji: Pampers, Samsung, Axe, Dove, WWF, Toyota - najmocniej aktywujące kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)