PAIH szuka agencji do komunikacji udziału Polski w Expo 2020 w Dubaju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza agencje do udziału w przetargu na działania komunikacyjne towarzyszące udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai.
Planowana współpraca obejmie 12 zadań, m.in. zadania z zakresu media relations, działania promocyjne w social media, organizację wydarzeń, a także inne aktywności, które wykonawcy mogą proponować w ramach oferty przetargowej.
Cele komunikacyjne projektu wynikają z założeń zawartych w Koncepcji Programowej udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju i odnoszą się zarówno do działań skierowanych do odbiorców zagranicznych, jak i do polskiej opinii publicznej.
Zwycięzca przetargu wesprze Polską Agencję Inwestycji i Handlu w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej poprzez wzrost świadomości nt. kluczowych sukcesów w obszarach gospodarki, nauki i kultury (prezentacja osiągnięć Polski w dziedzinach będących tematami Wystawy).
Do przetargu zaproszeni są wykonawcy, którzy mają w swoim portfolio realizację min. czterech kampanii komunikacyjnych w Polsce i na co najmniej jednym rynku zagranicznym (o wartości min. 500 000 zł netto i trwających min. 10 miesięcy) oraz dysponują zespołem, w skład którego wejdą PR manager, specjalista media relations, redaktor/specjalista ds. tworzenia treści na potrzeby działań w social media, specjalista ds. tworzenia treści multimedialnych, grafik oraz specjalista ds. płatnych kampanii w social media.
Wraz z ofertą należy przygotować koncepcję realizacji zamówienia (max 40 slajdów/40 stron A4) obejmującą prezentację założeń strategicznych i kreatywnych dla wszystkich 12 zadań ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Oferty w postępowaniu będą oceniane w oparciu o kryteria, obejmujące jakość koncepcji realizacji zamówienia (40 proc.), portfolio i doświadczenie zespołu (20 proc.) oraz cenę (40 proc.).
Polska Agencja Inwestycji i Handlu przewiduje zwrot kosztów udziału w postępowaniu dla pięciu najwyżej ocenionych podmiotów. Po 5000 zł netto dla trzech pierwszych najwyżej ocenionych agencji, a po 2000 zł netto dla dwóch kolejnych.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przy użyciu Platformy zakupowej: https://paih.eb2b.com.pl, na której udostępniane będą dokumenty zamówienia, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty związane z postępowaniem.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 28 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: PAIH szuka agencji do komunikacji udziału Polski w Expo 2020 w Dubaju