Oreo z pierwszym polskim spotem (wideo)
Do emisji trafiła pierwsza reklama telewizyjna ciastek Oreo (Mondelez Polska) przygotowana na polskim rynku. Spot stworzyły firmy Draft FCB i Opus Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.
- Adaptacje reklam Oreo były dotychczas bardzo dobrze przyjmowane na polskim rynku - dzięki nim udało nam się zbudować wśród konsumentów wysoką świadomość marki i znajomość charakterystycznego dla Oreo rytuału jedzenia ciastek. Mimo to mieliśmy poczucie, że nasza komunikacja musi być lepiej dopasowana do polskiego konsumenta, jego potrzeb emocjonalnych i poczucia humoru. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na przygotowanie pierwszej polskiej reklamy Oreo - uzasadnia Magdalena Czesuch, brand manager marek San i Oreo w Mondelez Polska.
Nowy spot także pokazuje charakterystyczny sposób jedzenia ciastek Oreo. Jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych, a skierowany do matek dzieci w wieku 6-12 lat.
Kreację kampanii przygotował warszawski oddział agencji reklamowej Draft FCB. Ta komunikacja będzie też adoptowana na rynkach innych krajów Europy Środkowej. Reklamę wyreżyserował Krzysztof Pawłowski, a jej produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film.
Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii w Polsce odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Oreo z pierwszym polskim spotem (wideo)