Transmisja dla mamy z górskiej wyprawy w reklamie Orange Love z Samsung Galaxy A40 (wideo)
Orange Polska zaczął kampanię reklamującą taryfę Orange Love ze smartfonem Samsung Galaxy A40 w promocyjnej cenie. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Initiative Media Warszawa.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/OrangeLove-spot-smartfongory655.png)
Bohaterami kampanii są kobieta, której syn wyjeżdża na górską wyprawę i dzięki usługom Orange prowadzić z nią rozmowę wideo. Podsumowuje to slogan: „Silniejsze połączenie. Silniejsze więzi z bliskimi”.
Reklama promuje ofertę, w ramach której przy podpisaniu umowy na 24 miesiące dotyczącej pakietu Orange Love Standard można kupić smartfon Samsung Galaxy A40 za 37 zł miesięcznie.
![](orangepolska-siedziba150.png)
Obecnie trwają też inne kampanie reklamowe Orange Polska: akcja nju mobile podkreślająca, że z tej oferty korzysta już milion klientów, oraz nowa kampania Orange na Kartę z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem.
Aktywności reklamowe Orange Polska obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.
W trzecim kwartale ub.r. Orange Polska zanotował 946 mln zł zysku EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL), o 22,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosła też liczba klientów internetu i usług mobilnych. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH).
Dołącz do dyskusji: Transmisja dla mamy z górskiej wyprawy w reklamie Orange Love z Samsung Galaxy A40 (wideo)
Jak u Mercedesa - The best or nothing!!!