SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ONZ i IAA rozpoczynają klimatyczną kampanię 'Hopenhagen'

Organizacja Narodów Zjednoczonych i Międzynarodowe StowarzyszenieReklamy IAA zainaugurowały kampanię "Hopenhagen". Celem akcji jestwpłynięcie na polityków, którzy pod koniec roku spotkają się wKopenhadze w sprawie zapobiegania zmianom klimatycznym.

Kampania "Hopenhagen" została uroczyściezainaugurowana przez Organizację Narodów Zjednoczonych iMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA podczas MiędzynarodowegoFestiwalu Reklamowego Cannes Lions w Cannes. Akcja ma za zadaniezainspirować i zaktywizować odbiorców na całym świecie do zmianyswoich nawyków w zakresie zapobiegania zmianom klimatycznym orazprzekonania do tego polityków, którzy spotkają się pod koniec rokuw Kopenhadze, żeby ratyfikować nowy międzynarodowy traktatklimatyczny mający zastąpić protokoły z Kioto wygasające w 2012roku. Projekt "Hopenhagen", łączący w swojej nazwie słowa "hope" i"Copenhagen", uzupełni kampania ONZ "Seal the Deal!" wzywającaświatowych przywódców do zjednoczenia się w celu znalezieniarozwiązania problemu zmian klimatycznych, który byłby zrównoważony,skuteczny i oparty na badaniach naukowych.

Na potrzeby akcji, która intensywnie będzie prowadzona jesienią,uruchomiono serwis internetowy hopenhagen.org, w którym użytkownicymogą dowiedzieć się więcej na temat zmian klimatycznych, wyrazićswoją opinię lub podzielić się pomysłami na temat przyszłości Ziemioraz wysyłać wiadomości do delegatów na konferencję w Kopenhadze.Ponadto przygotowano layouty graficzne - zamieszczane już w mediachmiędzynarodowych - z motywami ludzkich twarzy i dłoni oraz hasłamitakimi jak "Prowadź przywódców", "Możemy uratować się od samychsiebie" i "Zmień energię słoneczną w pracę".

onz

Kampanię na zasadach non profit przygotowały pod kierownictwemBoba Isherwooda, byłego dyrektora kreatywnegoSaatchi&Saatchi, firmy reklamowe zrzeszone w IAA.Strategię i kreację opracowała agencja Ogilvy and Mather,rozwiązania cyfrowe - MDC Partner's Colle + McVoy a międzynarodowyPR i plan komunikacji - Omnicom's Ketchum. W przygotowanie kampaniizaangażowały się również Dentsu, Havas (reprezentowana przez EuroRSCG i MPG), Interpublic Group (reprezentowany przez McCannWorldgroup, R / GA i Draftfcb), MDC Partners (reprezentowana przezColle + McVoy), Omnicom (reprezentowana przez Ketchum, Interbrand iTribal DDB), Publicis Groupe (reprezentowana przez Digitas iSaatchi & Saatchi) oraz WPP (reprezentowana przez Ogilvy andMather).

Dołącz do dyskusji: ONZ i IAA rozpoczynają klimatyczną kampanię 'Hopenhagen'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl