Ogólnopolska kampania edukacyjna "Godzina z Esselte"
W badaniach dotyczących zwyczajów i zachowań biurowych w nowym tysiącleciu ponad połowa (60%) respondentów twierdzi, że zorganizowanie to cecha, której się można nauczyć.
Również ponad połowa (58%) respondentów uważa, iż powinni poprawić swoje umiejętności organizacyjne, a ponad 40% pracowników biurowych przyznaje się do regularnego gubienia dokumentów. Przeciętny pracownik spędza 150 godzin rocznie na szukaniu ich na biurku.
W odpowiedzi na to zagadnienie powstał ogólnopolski program edukacyjny "Godzina z Esselte". Organizatorem programu jest Esselte Polska..
Celem programu jest edukacja w zakresie zarządzania dokumentami i przestrzenią biurową oraz wskazanie narzędzi i technik, które pomogą w sprawnym gospodarowaniu czasem i przestrzenią. Nowe standardy zarządzania dokumentami poprawiają efektywność każdej firmy, przyczyniają się do olbrzymich oszczędności, a pracownikom są w stanie zapewnić nawet godzinę czasu wolnego dziennie.
Organizatorzy programu chcą dotrzeć do jego odbiorców, czyli tych, którzy przynajmniej raz dziennie przeszukują biurko i biuro w poszukiwaniu potrzebnego dokumentu, poprzez media biznesowe, kobiece, specjalistyczne oraz media lokalne.
Pierwszy krok w celu efektywniejszego zarządzania dokumentami został podjęty: uporządkowane materiały prasowe zostaną wysłane do dziennikarzy
w specjalnym segregatorze od Esselte z kolorowymi przekładkami i koszulkami na płyty CD.
Koordynacją programu zajmuje się On Board Public Relations.
Esselte jest liderem w dziedzinie zarządzania dokumentami i wiodącym na świecie producentem artykułów biurowych, którego roczna sprzedaż wynosi 1,2 miliarda USD.
Dołącz do dyskusji: Ogólnopolska kampania edukacyjna "Godzina z Esselte"