1,39 mln widzów „MasterChefa Juniora 6”, TVN liderem w 16-49
Szósty sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 1,39 mln osób. W porównaniu do początku piątego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 110 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49.
„MasterChef Junior 6” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,39 mln osób, co przełożyło się na 8,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 10,25 proc. w grupie 16-59 oraz 15,28 proc. wśród kobiet w wieku 16-49 mieszkających w miastach pow. 100 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,31 mln osób, drugi - 1,34 mln, a trzeci - 1,52 mln.
Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej piątej edycji talent-show stracił 110 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 1,50 mln osób, a ich udział wynosił 9,08 proc. w 4+, 12,23 proc. w 16-49 oraz 10,56 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 z udziałem na poziomie 16,48 proc., nadająca w tym czasie gł. prognozę pogody i serial „Stulecie Winnych”. Drugi jest Polsat (12,28 proc.; gł. „Kabaret na żywo”), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (4,25 proc.; gł. „Postaw na milion” i filmy).
Wśród widzów w grupie wiekowej16-49 TVN jest liderem. Stacja zajmuje trzecie miejsce w 16-59.
„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji.
Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,39 mln widzów „MasterChefa Juniora 6”, TVN liderem w 16-49