SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drugi sezon „Leśniczówki” ogląda 1,13 mln widzów

Pierwsze cztery odcinki drugiego sezonu „Leśniczówki” oglądało średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia pierwszych czterech odcinków drugiej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 3 do 10 września 2018 roku wyniosła 1,13 mln osób.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 7,73 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 5,65 proc. w grupie 16-59 i 10,46 proc. w grupie 50+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,91 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 467 tys., w 16-59 - 851 tys., a w 16-59 - 1,40 mln).

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 4 września. Śledziło go średnio 1,17 mln osób.

Produkcja aktualnie emitowana jest od poniedziałku do środy o godz. 20.30.

Wzrost widowni przy automatycznym spadku udziałów

Średnia oglądalność 28 premierowych odcinków pierwszej edycji telenoweli (wyemitowanych w okresie od 2 marca do 1 czerwca br. w innym czasie antenowym - w piątki o godz. 18.00 i 18.25) wyniosła 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 10,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,33 proc. w grupie 16-59.

Oznacza to, że nowe odcinki zyskały 90 tys. oglądających. Z drugiej strony wyraźnie spadły rynkowe udziały produkcji we wszystkich analizowanych grupach wiekowych. Taka sytuacja wynika z tego, że serial jest emitowany teraz w zupełnie innym paśmie (od poniedziałku do środy w prime-time więcej widzów ogląda telewizję niż w piątkowym access prime-time).

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: Drugi sezon „Leśniczówki” ogląda 1,13 mln widzów

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hanka
Uruchomić serial codzienny aby po 4 odcinkach go zatrzymać na 2-3 tygodnie (siatkówka, piłka nożna) to tylko w TVP potrafi. Jakby nie można było wystartować normalnie po mistrzostwach świata.
odpowiedź
User
Mireczek
Tradycyjnie zapomnieli o tym, że wprowadzenie takiej stałej pozycja w programie na lata wymaga promocji antenowej i zewnętrznej.
odpowiedź
User
Zuza z arbuza
Serial spoko - całkiem fajnie się ogląda, jest nie gorszy niż Na Wspólnej czy Barwy szczęścia. Ale chyba większość widzów nawet nie wie o jego premierowych emisjach.
odpowiedź