TVN Style liderem oglądalności, HGTV wyprzedziło Polsat Play
W marcu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Kuchnia+, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w marcu 2019 roku wyniósł 0,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do marca 2018 roku wynik ten zmniejszył się o 2,56 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowało HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 18,33 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., spadł Polsat Play. Wynik tego kanału jednak wzrósł o 2,73 proc.
Na ósmej lokacie znalazła się Kuchnia+, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 35,90 proc. do 0,11 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który spadł z pozycji 12. na 13. Jego wynik zmalał o 14,29 proc. do 0,02 proc.
0,04 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w marcu br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,92 proc., po spadku o 5,25 proc.
Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem marca ub.r. wzrósł o 8,65 proc. do 0,68 proc.), a podium uzupełnia Polsat Play (do góry o 15,29 proc. do 0,57 proc. - największy wzrost w zestawieniu).
Największy spadek w tym ujęciu odnotowało z kolei BBC Lifestyle (było to 29,51 proc. do 0,04 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem oglądalności, HGTV wyprzedziło Polsat Play