Ogilvy zajmie się obsługą reklamową Milki w Europie
Producent słodyczy Mondelez wybrał agencję Ogilvy (WPP) do obsługi budżetu kreatywnego marki Milka w Europie. Wcześniej odpowiadała za to agencja Wieden+Kennedy.
Decyzja o tym zapadła dwa miesiące po tym, jak Mondelez ogłosił, że konsoliduje globalną obsługę reklamową swojego biznesu spożywczego w holdingach WPP i Publicis.
Wsparciem ma być dodatkowa współpraca z lokalnymi agencjami na poszczególnych rynkach.
Obsługą reklamową Milki agencja Ogilvy zajmie się samodzielne.
Gdy w sierpniu br. Mondelez zakończył przetarg kreatywny, holdingowi WPP powierzył obsługę takich kategorii, jak czekolada, słodycze, napoje w proszku i ser.
Publicis z kolei odpowiada za kategorie ciastka i gumy do żucia.
Z ramienia WPP do obsługi wybrano Ogilvy, w Publicis wyznaczono agencję Digitas.
W Polsce jedną z ostatnich kampanii marki promującej Milkę darkmilk od strony kreacji przygotowały agencje Carla Zuri i Hasselford.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy zajmie się obsługą reklamową Milki w Europie