Ogilvy uruchamia agencję pomagającą wykorzystać siłę TikToka
Po uruchomieniu Social.Lab w Belgii i rozszerzeniu współpracy z Ogilvy i WPP w USA, regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i Azji, założyciele Social Lab uruchomili Tok.Lab, nową agencję, która pomoże markom wykorzystać moc TikTok.
Agencja Tok.Lab będzie mieć początkowo biura w Nowym Jorku, Brukseli i Kapsztadzie, a od 2023 roku także w Azji.
Będzie rozwijana w ramach Ogilvy w ramach pogłębionego partnerstwa z WPP i Ogilvy od 2013 roku. Docelowo Tok.Lab ma stać się Ośrodkiem Optymalizacji WPP dla marek chcących w pełni wykorzystać moc TikTok, poprzez scentralizowanie unikalnej wiedzy, możliwości, talentów i procesów w jednym dedykowanym zespole ekspertów.
- TikTok to świat sam w sobie. Każdy chce mieć w nim udział, ale tylko nieliczni wiedzą, jak to zrobić dobrze - deklaruje Arnaud Vanhemelryck, który będzie zarządzał nowym podmiotem, wspierany przez Selima Hamzaoui od strony handlowej. - Zauważyliśmy, że marki powoli, ale zdecydowanie biorą pod uwagę dołączenie do najszybciej rozwijającej się platformy cyfrowej ostatniej dekady. Jedno jest pewne: tradycyjne podejście i organizacja agencji nie będą pasować do tempa ani kulturowego pulsu TikTok. Dlatego właśnie na scenę wkracza Tok.Lab. Mamy know-how i chcemy pomóc markom opanować kody platformy i znaleźć prawdziwy rezonans kulturowy dzięki silnym relacjom z zespołami TikTok, autorskim narzędziom badawczym, a także talentom agencyjnym, w pełni wtajemniczonym w tę platformę krótkich treści. Możliwości dla marek, którym się to uda, są znaczące - zarówno jeśli chodzi o zaangażowanie, znaczenie kulturowe, udział, jak i handel.
Tok.Lab jest agencją typu end-to-end obsługującą lokalnych i globalnych reklamodawców w obrębie TikTok, oferującą strategię, kreację, dźwięk, media, commerce, influence i intelligence. Tok.Lab obecnie pomaga takim markom jak Milka, Coca-Cola, L'Oréal i Vans rozpocząć swoją obecność na TikTok. Nowa agencja korzysta również z silnych relacji z globalnymi i regionalnymi zespołami TikTok.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy uruchamia agencję pomagającą wykorzystać siłę TikToka