Odnowiona „Claudia” już w kioskach. „Przewodnik po życiu nowoczesnej kobiety”
W piątek, 17 lutego na rynku pojawi się odświeżone wydanie magazynu „Claudia” (Burda International Polska). Wydawca zmienił layout i dołożył nowe działy na temat mody, zdrowia i online.
Poszerzone zostały tematy dotyczące mody, urody, kuchni, kultury i zdrowego stylu życia. Od bieżącego numeru pojawiają się nowe działy: Anti-aging, Claudia Fit, Zoom na Modę i Kobieta Online. - Magazyn ma być przewodnikiem po życiu nowoczesnej kobiety - przekonuje Justyna Szawdyn, redaktor naczelna „Claudii”.
Na okładkę marcowego wydania trafiły Magdalena Różczka, Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha.
Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca TV (Polsat, TVN, PST Theme Pakiet Ogólny Miejski, PTV MIX KOBIECY, PTV MIX URBAN, TVN Style), sieć kin Helios, prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa. Za zakup kampanii TV odpowiada Starcom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
„Claudia” dostępna jest w promocyjnej cenie 1,99 zł. Z dodatkami: w cenie 29,99 zł (w wersji z DVD Bridget Jones 3) lub w cenie 11,99 zł (z magazynem kulinarnym „Slowly Veggie”).
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Claudia” w listopadzie 2016 roku wyniosła 153 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Odnowiona „Claudia” już w kioskach. „Przewodnik po życiu nowoczesnej kobiety”