SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ODKRYJ LEGO® VIDIYO™ - ZUPEŁNIE NOWY RODZAJ ZABAWY OD GRUPY LEGO I UNIVERSAL MUSIC GROUP

Już niebawem na rynku pojawi się nowy produkt w portfolio marki LEGO®. Dzięki zestawom LEGO® VIDIYO™ dziecięca kreatywność będzie miała nieograniczone pole do popisu – dzieci będą mogły wyreżyserować i udostępnić własny teledysk, a to wszystko w całkowicie bezpiecznym środowisku. Kolejne szczegóły tego wyjątkowego projektu, który powstał we współpracy z Universal Music Group (UMG) zostaną przedstawione już 16 lutego.  

Wszystkie dzieci mają mniejsze lub większe marzenia. Niektóre pragną zostać astronautą, prezydentem czy naukowcem, a niektóre marzą o sławie artysty. To z myślą o nich powstało LEGO® VIDIYO™, czyli innowacyjna zabawa, która nie tylko pozwoli rozwijać dziecięcą kreatywność i pasję do muzyki, ale też spełnić marzenie o reżyserowaniu, produkcji i występowaniu w teledyskach gwiazd z całego świata.

Zabawa na miarę XXI wieku

Kiedyś mali artyści zaczynali swoją przygodę ze światem muzyki słuchając kaset i płyt CD, dając popisy taneczne przed całą rodziną czy śpiewając do zabawkowego mikrofonu. Dzisiaj dzieci mają zdecydowanie więcej możliwości do rozwijania swoich talentów, a marki LEGO i UMG pragną ich w tym wspierać. W tym celu powstało LEGO VIDIYO, będące połączeniem nowych technologii, systemu „LEGO in Play” i muzyki, która jest jedną z największych pasji najmłodszych. Dzieci w wieku 7-10 lat już za chwilę będą mogły kreatywnie wyrażać siebie w zupełnie nowy sposób, w bezpiecznym środowisku.
    
Klocki ożywione w aplikacji

Nowa seria produktów składa się z klocków LEGO, minifigurek i dedykowanej aplikacji LEGO VIDIYO, w której można znaleźć kolekcję wybranych utworów z całego świata. W aplikacji będzie można wybrać nazwę swojego zespołu, wystylizować jego członków oraz zaprojektować okładkę albumu, a efekty specjalne dostępne po zeskanowaniu specjalnych płytek, tzw. „Bitbits”, pozwolą młodym twórcom na eksperymentowanie ze stylem i sposobem tworzenia teledysków. Dodatkowo aplikacja będzie stale uzupełniana o nowe utwory, wyzwania i inspirujące treści, tak aby zachęcić dzieci do uruchamiania pokładów kreatywności, nawiązywania kontaktów z innymi ludźmi w twórczy sposób oraz przekształcania nagranych filmów w ekscytujące i dynamiczne produkcje. Każdy mały artysta po stworzeniu własnego klipu będzie mógł się nim podzielić ze światem.  

Bezpieczna zabawa w cyfrowym świecie

Zarówno marka LEGO, jak i UMG przykładają ogromną wagę do bezpieczeństwa najmłodszych w sieci, dlatego każdy rodzic może spać spokojnie. Zanim twórczość jego dziecka zostanie pokazana szerszej publiczności, treść zostanie sprawdzona i zatwierdzona przez moderatorów, aby zabezpieczyć wizerunek dziecka przed umieszczeniem go na platformie.

Niezwykła współpraca

LEGO VIDIYO jest pierwszym efektem współpracy pomiędzy Grupą LEGO i Universal Music Group, po tym jak obie firmy ogłosiły swoje partnerstwo w kwietniu 2020 roku. Jako światowy lider branży muzycznej UMG kształtuje kulturę na całym świecie, a do LEGO VIDIYO wnosi obszerny katalog twórczości zarówno lokalnych, jak i globalnych gwiazd. Jak przekonuje Olivier Robert-Murphy, wiceprezes wykonawczy Universal Music Group and Brands, nowa seria to także świetny sposób na odkrywanie muzyki i zbliżenie się do swoich ulubionych artystów podczas zabawy i nauki. -  Dzięki temu innowacyjnemu globalnemu partnerstwu dzieci na całym świecie będą mogły wyrażać siebie na scenie, reżyserować, występować i dzielić się swoimi teledyskami – zachęca.

Grupa LEGO nieustannie od 1932 roku pracuje nad inspirowaniem i rozwijaniem dzieci poprzez zabawę. Julia Goldin, dyrektor ds. marketingu Grupy LEGO, deklaruje, że wkładem grupy LEGO do partnerstwa jest ogromne doświadczenie w zakresie innowacji i zabawy. Tym samym marka chce pobudzać wyobraźnię najmłodszego pokolenia artystów i zapewnić dzieciom nowe możliwości do twórczego wyrażania siebie. - Jak wynika z badania LEGO Play Well 2020, ponad 79 proc. rodziców na całym świecie chciałoby, aby ich dzieci miały większą pewność siebie, dlatego wprowadzamy LEGO VIDIYO, aby pomóc im to osiągnąć. Wiemy, że dzieci zawsze szukają nowych sposobów na kreatywne eksperymentowanie, a LEGO VIDIYO jest po to, by pomóc wszystkim dzieciom, które uwielbiają muzykę wyzwolić ich kreatywność poprzez budowanie z LEGO i produkcję teledysków. Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy, co wymyślą! – dodaje.  

LEGO VIDIYO wprowadza zupełnie nową i dynamiczną identyfikację wizualną, która odróżnia ją od wszystkich innych serii. Jest to kolorowa marka lifestylowa uwzględniająca doświadczenia z aplikacjami, zestawami LEGO i produktami lifestylowymi, które powstają we współpracy z Bravado, wiodącą w branży firmą merchandisingową i marką zarządzającą Universal Music Group.

Więcej informacji można znaleźć tutaj.