Obama, Czerwony Kapturek i Łąki Łan reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)
Polskie Radio ruszyło z kolejną odsłoną kampanii promującej cyfryzację radia. Działania obejmujące telewizję, radio, prasę i internet przygotowały agencja Isobar Polska i dom mediowy Carat (należące do Dentsu Aegis Network Polska).
Obecna kampania prezentuje konkretne programy cyfrowe Polskiego Radia: Radio Rytm, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio Dzieciom (to ostatnie wystartuje w najbliższym czasie). Reklamy zgodnie z głównym hasłem „Radio cyfrowe. Nadaje więcej” przedstawiają korzyści wynikające z wykorzystania przez nadawcę cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.
Jest to trzeci etap kampanii cyfrowego Polskiego Radia. Pierwszy ruszył w grudniu 2014 roku, a kolejny w lutym br. (zobacz więcej).
Obecna odsłona akcji obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), prasę („Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Media i Marketing Polska”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Cztery Kąty”), radio (wszystkie rozgłośnie Polskiego Radia) oraz internet (Polskieradio.pl, Onet.pl, WP.pl i Interia.pl). Potrwa do końca marca.
Promocja cyfryzacji jest częścią kampanii informującej o przypadającej w tym roku 90. rocznicy istnienia Polskiego Radia.
Za strategię, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie mediów i zakup czasu reklamowego w telewizji - dom mediowy Carat Polska. Zakupem pozostałych mediów we własnym zakresie zajęła się Agencja Promocji Polskiego Radia.
Dołącz do dyskusji: Obama, Czerwony Kapturek i Łąki Łan reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)
Władza nie da zginąć swoim mediom.
Szkoda tylko, że naszymi płaci.
Może radio powinno prowadzić sprzedaż wysyłkową kilku popularnych modeli w istniejącym sklepie internetowym Polskiego radia?