Oaza pewności i spokoju promuje pakiet Energia+ z korzyściami w Enei (wideo)
Enea zaczęła kampanię reklamującą ofertę Energia+. Akcja, przygotowana przez GPD Agency i Starcom, jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie i na outdoorze.
Bohaterem reklam jest Paweł symbolizujący oazę pewności i spokoju, dlatego że niezależnie od sytuacji rynkowej nie dotyczą go podwyżki cen prądu. Kampania podkreśla, że pakiet Energia+ oprócz gwarancji niezmiennej ceny energii elektrycznej przez trzy lata oferuje dodatkowe korzyści: dostęp do prywatnej opieki medycznej za złotówkę lub oszczędność do 400 zł.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (główne stacje) i internet (m.in. serwisy VoD), a od grudnia będzie prowadzona także w radiu, prasie oraz na outdoorze. Potrwa do końca stycznia przyszłego roku.
Realizacją spotu zajęła się GPD Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Oaza pewności i spokoju promuje pakiet Energia+ z korzyściami w Enei (wideo)