o2.pl na czele serwisów plotkarskich. Pudelek ze spadkiem, Jastrzabpost w górę
Na pozycję lidera zasięgowego wśród witryn o show-biznesie awansowała sekcja o2.pl o takiej tematyce. Spore spadki zanotowały Plotek, Pudelek i sekcja show-biznesowa WP.pl, za to mocno w górę poszła odwiedzalność analogicznego działu Fakt.pl i serwisu Jastrzabpost.pl.
Dział o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) o tematyce show-biznesowej w sierpniu br. odwiedziło 8,96 mln użytkowników, każdy spędził w nim średnio 5 minut i 57 sekund. Witryna zanotowała 30,2 proc. zasięgu - pokazują wyniki Mediapanelu opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Kolejne trzy witryny zestawienia przyciągały internautów na dłużej. Plotek (Agora) jako strona www i aplikacja mobilna zanotował 7,06 mln użytkowników, 23,81 proc. zasięgu oraz 8 minut i 29 sekund średniego czasu korzystania, Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,72 mln internautów, 22,64 proc. zasięgu oraz 11 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Pomponik (Grupa Polsat-Interia) - 6,63 mln użytkowników, 22,34 proc. zasięgu oraz 10 minut i 42 sekundy średniego czasu korzystania.
Pod względem średniego czasu spędzonego przez użytkownika zdecydowanym liderem jest Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska). W sierpniu witrynę odwiedziło 6,13 mln internautów, każdy korzystał z niej przeciętnie przez 31 minut i 48 sekund.
Ponad 6 mln odwiedzających miała też sekcja show-biznesowa Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - przyciągnęła 6,59 mln użytkowników, każdego średnio na 5 minut i 23 sekundy. Jastrzabpost.pl zanotował 5,35 mln internautów, 18,05 proc. zasięgu oraz 6 minut i sekundę przeciętnego czasu korzystania, Party.pl (Burda Media Polska) - 4,23 mln użytkowników, 14,27 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 55 sekund średniego czasu, a dział WP.pl o show-biznesie, funkcjonujący pod marką WP Gwiazdy - 4,15 mln użytkowników, 14,01 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 49 sekund przeciętnego czasu.
Natomiast Swiatgwiazd.pl (Iberion) odwiedziło 2,39 mln internautów, spędzając tam średnio po 3 minuty i 21 sekund.
Sekcja show-biznesowa o2.pl awansowała na pozycję lidera dzięki wzrostowi liczby użytkowników o 1,84 mln, czyli 25,8 proc. Natomiast średni czas spędzony na niej przez odwiedzającego wydłużył się o minutę i 6 sekund (22,7 proc.).
Jeszcze więcej zyskał analogiczny dział Fakt.pl - 2,1 mln internautów (46,7 proc.) oraz minutę i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania (32,4 proc.). Natomiast Jastrzabpost.pl osiągnął wzrost o 1,09 mln użytkowników (25,5 proc.) oraz 5 minut i 22 sekundy średniego czasu korzystania (to aż 9-krotny wzrost), a Swiatgwiazd.pl - o 687,7 tys. użytkowników (40,3 proc.) oraz minutę i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania (53,4 proc.).
Z kolei Plotek stracił 381 tys. odwiedzających (5,1 proc.), a Plejada.pl - 275,9 tys. (3,9 proc.) przy wzroście średniego czasu spędzonego przez internautę o 39 sekund (6 proc.). Na Pudelek.pl ubyło 619 tys. użytkowników (9,2 proc.) i 22 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,1 proc.), na Party.pl - 113,6 tys. internautów (2,6 proc.) i minuta średniego czasu (20,3 proc.), a w sekcji show-biznesowej WP.pl - 665,7 tys. użytkowników (13,8 proc.) oraz 2 minuty i 40 sekund średniego czasu (41,1 proc.).
Dołącz do dyskusji: o2.pl na czele serwisów plotkarskich. Pudelek ze spadkiem, Jastrzabpost w górę