Nowe pakiety mobilne i motionwall w ofercie Ringier Axel Springer Polska
Biuro reklamy internetowej Ringier Axel Springer Polska wprowadziło do oferty sześć tematycznych pakietów mobilnych oraz format motionwall.
Nowe pakiety w ofercie mobilnej to Woman, Man, Biznes, Sport, Moto i Technologia. Pierwszy z nich pozwala reklamodawcy dotrzeć do kobiet i obejmuje takie serwisy jak m.ofeminin.pl, m.forbes.pl/styl zycia, m.koktjal24.pl, m.newsweek.pl/styl zycia i m.fakt.pl/plotki. Pakiet Man obejmuje z kolei witryny m.autoswiat.pl, m.przegladsportowy.pl, m.fakt.pl/sport, m.fakt.pl/auto, m.fakt.pl/komputery, m.newsweek.pl/sport i m.komputerswiat.pl
Do osób zainteresowanych nowymi technologiami kierowany jest pakiet Technologia obejmujący strony m.fakt.pl/komputery, m.komputerswiat.pl, a do osób zainteresowanych samochodami pakiet Moto z serwisami m.autoswiat.pl, i m.fakt.pl/auto. Pakiet Sport obejmuje witryny m.przegladsportowy.pl, m.newsweek.pl/sport, m.autoswiat.pl/sport, m.fakt.pl/sport, a w ofercie Biznes są m.forbes.pl, m.newsweek.pl i m.fakt.pl/finanse.
Dodatkowo Ringier Axel Springer Polska wprowadził do oferty reklamowej w serwisach internetowych premium format motionwall. Działa on tak, że po kliknięciu na wizualizację widoczną na pierwszej odsłonie rozwija się na całą stronę i wyświetla jako wideo. Cena za 100 odsłon tego formatu to 220 zł.
W czerwcu br. strony Ringier Axel Springer Polska zanotowały 6 mln użytkowników i 104 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Nowe pakiety mobilne i motionwall w ofercie Ringier Axel Springer Polska