Nowe osoby i awanse w Universal McCann
Universal McCann wzmacnia swoje szeregi. Do zespołu tego domumediowego dołączyły dwie osoby, kolejne dwie awansowały, a trzyrozpoczęły staż.
Do zespołu konsultantów domu mediowego dołączyły AlicjaPietraszewska oraz Anna Czajkowska. Awans na InternetPlanner/Buyera otrzymali Katarzyna Kościówko oraz BartekOwczarczyk. W ramach programu praktyk Universal McCann praktykirozpoczęli laureaci tegorocznej edycji "Grasz o staż" DagmaraBrańka i Igor Ruczyński oraz Anna Brajbisz z Warszawskiej SzkołyReklamy.
Alicja Pietraszewska objęła stanowisko Junior Radio Buyera.Wcześniej pracowała w TNS OBOP, Instytucie Doradztwa i Badań RynkuALMARES oraz w PBS DGA.
Anna Czajkowska rozpoczęła pracę w Universal McCann nastanowisku Junior Interactive Plannera/Buyera. Doświadczeniezdobywała w PriceWaterHouseCoopers oraz Interactive MarketingPartner Polska.
W ramach programu praktyk studenckich Universal McCann DagmaraBrańka rozpoczęła staż w dziale TV Buying, natomiast Igor Ruczyńskii Anna Brajbisz w dziale Planning.
Brańka i Ruczyński są laureatami programu Grasz o staż, a Brajbisz,która studiuje w Warszawskiej Szkole Reklamy została wybrana wśródnajlepszych studentów przez Annę Kupczyk, która jako ekspert Universal McCann wykłada w tej szkole "Planowanie Mediów".
Dołącz do dyskusji: Nowe osoby i awanse w Universal McCann