Opus B Brand Design dla marki Redd's
Studio Opus B Brand Design przygotowało nowy design całej linii piw Redd's (Kompania Piwowarska).
Kompania Piwowarska już od marca wdraża nową platformę komunikacyjną "Let’s Redd’s" dla marki Redd’s. W ramach tego procesu, nowy wygląd zyskują także opakowania napoju.
Przy redesignie opakowania zrezygnowano z takich symboli, jak np.: herby, tarcze, stemple czy pieczątki.
- Kluczowymi elementami budującym tożsamość marki są zielony kolor oraz charakterystyczne szeryfowe logo. Szukaliśmy również takich rozwiązań graficznych, które w intuicyjny sposób podkreślą różne warianty smakowe - tłumaczy Aleksandra Wiśniewska, strategic planner w Opus B Brand Design.
Spójny świat wizualny Redd’sa tworzą teraz niedosłowna ilustracja owocowego smaku i nietypowych połączeń.
Redesign obejmuje całą linię piw Redd’s we wszystkich wariantach smakowych: Bianco, Żurawina, Malina i Granat, Jabłko i Trawa Cytrynowa, Mango i Cytryna.
Autorem projektów etykiet i puszek jest Opus B Brand Design.
Dołącz do dyskusji: Opus B Brand Design dla marki Redd's