Redd’s reklamowany w śpiewającym stylu latynoskim (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Piwo inne niż inne” promowana jest jego wersja smakowa Gruszka i Chili. Akcję przygotowały i prowadzą firmy PZL, IQ Marketing, Lubię To, Tailor Made PR i MEC.
Nowy spot Redd’sa rozgrywa się w meksykańskim barze, gdzie wędrowny muzykant wykonuje piosenkę zachęcając do picia promowanego piwa, a towarzyszą mu siedzący przy stolikach mężczyźni i atrakcyjna kelnerka Chicka. W klipie jest prezentowana nowa wersja smakowa napoju - Gruszka i Chili. Reklama, utrzymana w charakterystycznej konwencji animacji poklatkowej, kończy się hasłem „Piwo inne niż inne”.
Jest to druga odsłona kampanii wpierającej relaunch piwa Redd’s - poprzednie reklamy nawiązywały do stylistyki Rasta (zobacz szczegóły).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, na outdoorze, w punktach sprzedaży oraz poprzez działania PR.
Koncepcję kampanii i reklamy ATL-owe przygotowała agencja PZL, za działania BTL-owe odpowiada agencja IQ Marketing, za aktywności w social media - agencja Lubię To - linked by Isobar. Działania public relations realizuje agencja Tailor Made PR, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Redd’s reklamowany w śpiewającym stylu latynoskim (wideo)
Wiele ofert różnych firm dla każdego w jednym miejscu.