Coca-Cola reklamowana w nowej odsłonie. „Ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” (wideo)
Z początkiem lutego ruszyła kampania pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” promująca ujednolicony wizerunek wszystkich napojów Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe McCann WorldGroup, Fortis, SMG Liquid Thread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.
Od początku br. napoje Coca-Cola i Coca-Cola Zero są dostępne w Polsce w opakowaniach z nową, ujednoliconą szatą graficzną. Jest to element globalnego ujednolicenia wizerunku marki, które rozpoczęto przed rokiem.
Startująca właśnie kampania reklamowa podkreśla zmianę wizerunku marki oraz różnice między Coca-Colą a Coca-Colą Zero Cukru. Jest realizowana pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant”.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, internecie (m.in. współpraca z blogerami i youtuberami, aktywności w social media, reklamy na największych portalach), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa, za kreację reklam ATL-owych - agencja McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media - SMG Liquid Thread, a za obsługę public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola reklamowana w nowej odsłonie. „Ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” (wideo)