SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe, mocne uderzenie Play

Dzisiaj rusza kolejny etap kampanii reklamowej marki Play. Hasło kampanii brzmi - Ładnie zgrana oferta.

- W przeciwieństwie do innych telefonii korzyści dla klientów Play są identyczne w ofercie na kartę i w abonamencie. Są też idealnie zgrane, dlatego ich najważniejsze elementy warto przedstawić razem w jednej reklamie: niskie stawki do wszystkich sieci, mnóstwo dodatkowych złotówek i minut gratis, MMS-y tak samo tanie jak SMS-y. Równie pięknie zgrane są pływaczki synchroniczne, które w fioletowo-białych kostiumach tworzą perfekcyjne, artystyczne układy w telewizyjnej reklamie Play – reklamuje nową ofertę Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play.

  

W kampanii prasowej również wykorzystany jest motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych

- Play konsekwentnie wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, zupełni inny od dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę – dodał Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu Play.

  

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brain (Ania Łoskiewicz -art. director, Jacek Izrailewski - copywriter, Asiya Malinowska - dyrektor kreatywny oraz Michał Sabliński – reżyser spotu tv). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

 

Zobacz: nową reklamę Play (plik MPG; 4,6 MB).

Podobne informacje:

Dołącz do dyskusji: Nowe, mocne uderzenie Play

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl