Nowe logo Pepsi będzie przekazywać emocje
Pepsi ujawniła radykalne zmiany, które wprowadzi w swoim logo. Są one częścią planowanej globalnej przemiany marki, która będzie kosztować koncern 1,2 mld dolarów.
Czerwono-niebieskie logo w kształcie kuli, zostało wymyślone w latach 50-tych. Od tamtego czasu przeszło już parę ewolucji, by stać się takie, jakie znamy je dziś. Teraz ma być użyte na produktach marki w nieznany dotychczas sposób.
Kula będzie wyrażać emocje, z którymi mają kojarzyć się produkty. Na Pepsi dietetycznej logo ma wydawać się być delikatnym uśmiechem, na zwykłej - szczerzeniem, a na Pepsi Max - jakby się śmiało.
Jest to już kolejna ofensywa Pepsi. Obecnie jej zyski nie są zadowalające i ogłosiła plany dotyczące cięcia miejsc pracy.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo Pepsi będzie przekazywać emocje