SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe logo Pepsi będzie przekazywać emocje

Pepsi ujawniła radykalne zmiany, które wprowadzi w swoim logo. Są one częścią planowanej globalnej przemiany marki, która będzie kosztować koncern 1,2 mld dolarów.

Czerwono-niebieskie logo w kształcie kuli, zostało wymyślone w latach 50-tych. Od tamtego czasu przeszło już parę ewolucji, by stać się takie, jakie znamy je dziś. Teraz ma być użyte na produktach marki w nieznany dotychczas sposób.

Kula będzie wyrażać emocje, z którymi mają kojarzyć się produkty. Na Pepsi dietetycznej logo ma wydawać się być delikatnym uśmiechem, na zwykłej - szczerzeniem, a na Pepsi Max - jakby się śmiało.

Jest to już kolejna ofensywa Pepsi. Obecnie jej zyski nie są zadowalające i ogłosiła plany dotyczące cięcia miejsc pracy.

Dołącz do dyskusji: Nowe logo Pepsi będzie przekazywać emocje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl