Nowe kampania i jingle Radia Zet
Kampania Radia Zet 'Siła Muzyki' z udziałem polskich i światowych gwiazd rusza 5 stycznia.
W najnowszej kampanii reklamowej Radia Zet wystąpią: Monika Brodka, Mel C, Kasia Cerekwicka, Ania Dąbrowska, Dido, Magda Wójcik – Goya, Edyta Górniak, In-Grid, Kasia Kowalska, Madonna, Kylie Minogue, Jennifer Lopez, Piasek, Eros Ramazzotti, Marcin Rozynek, Kate Ryan, Piotr Rubik, Stachurski, Sugababes.
Kampania pojawi się w telewizji i prasie. Za kreację odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski.
Na antenie Radia Zet pojawiły się również nowe jingle, wyprodukowane w Londynie przez studio Wise Buddah Jingles & Music Imaging.
wrzesień 2005 - listopad 2005 | wrzesień 2006 - listopad 2006 | |||
Stacje ogólnopolskie | ||||
stacja | Udział w rynku | Zasięg dzienny | Udział w rynku | Zasięg dzienny |
RMF FM | 21,60% | 26,50% | 22,00% | 28,00% |
Radio Zet | 18,50% | 23,00% | 19,80% | 24,50% |
Jedynka | 14,50% | 15,80% | 13,40% | 15,40% |
Trójka | 5,50% | 6,70% | 5,80% | 7,10% |
Radio Maryja | 2,30% | 3,80% | 1,90% | 3,10% |
Dwójka | 0,70% | 1,20% | 0,70% | 1,20% |
Bis | 0,40% | 0,80% | 0,70% | 1,10% |
Stacje ponadregionalne | ||||
Radio Wawa | 1,00% | 1,30% | 0,90% | 1,40% |
Radiostacja | 0,80% | 1,40% | 0,90% | 1,60% |
TOK FM | 0,60% | 0,90% | 0,70% | 1,10% |
Grupy radiowe | ||||
Grupa TIME [34] | 8,50% | 10,70% | 8,00% | 11,00% |
Audytorium 17 [17] | 5,90% | 8,20% | 5,10% | 8,00% |
Grupa AGORA [27] | 4,20% | 5,30% | 4,00% | 5,60% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,50% | 2,30% | 1,70% | 2,60% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, |
Dołącz do dyskusji: Nowe kampania i jingle Radia Zet