SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe kampania i jingle Radia Zet

Kampania Radia Zet 'Siła Muzyki' z udziałem polskich i światowych gwiazd rusza 5 stycznia.

W najnowszej kampanii reklamowej Radia Zet wystąpią: Monika Brodka, Mel C, Kasia Cerekwicka, Ania Dąbrowska, Dido, Magda Wójcik – Goya, Edyta Górniak, In-Grid, Kasia Kowalska, Madonna, Kylie Minogue, Jennifer Lopez, Piasek, Eros Ramazzotti, Marcin Rozynek, Kate Ryan, Piotr Rubik, Stachurski, Sugababes.

Kampania pojawi się w telewizji i prasie. Za kreację odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski.

Na antenie Radia Zet pojawiły się również nowe jingle, wyprodukowane w Londynie przez studio Wise Buddah Jingles & Music Imaging.


wrzesień 2005 - listopad 2005 wrzesień 2006 - listopad 2006
Stacje ogólnopolskie
stacja Udział w rynku Zasięg dzienny Udział w rynku Zasięg dzienny
RMF FM 21,60% 26,50% 22,00% 28,00%
Radio Zet 18,50% 23,00% 19,80% 24,50%
Jedynka 14,50% 15,80% 13,40% 15,40%
Trójka 5,50% 6,70% 5,80% 7,10%
Radio Maryja 2,30% 3,80% 1,90% 3,10%
Dwójka 0,70% 1,20% 0,70% 1,20%
Bis 0,40% 0,80% 0,70% 1,10%
Stacje ponadregionalne
Radio Wawa 1,00% 1,30% 0,90% 1,40%
Radiostacja 0,80% 1,40% 0,90% 1,60%
TOK FM 0,60% 0,90% 0,70% 1,10%
Grupy radiowe
Grupa TIME [34] 8,50% 10,70% 8,00% 11,00%
Audytorium 17 [17] 5,90% 8,20% 5,10% 8,00%
Grupa AGORA [27] 4,20% 5,30% 4,00% 5,60%
Grupa AD.POINT [11] 1,50% 2,30% 1,70% 2,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,

Dołącz do dyskusji: Nowe kampania i jingle Radia Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl