Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów
Grupa Havas, Otium Venture, Twins Partners zainwestowali łącznie 10 mln dolarów w platformę dla influencerów Octoly. W ramach inwestycji powstał serwis OctoPrime.co, gdzie influencerzy mogą sprzedawać w swoich sklepach online recenzowane produkty.
Octoly to francuska platforma komercyjna powstała w 2015 roku, zrzesza ponad 10 tys. influencerów modowych, lifestylowych i beauty. Jej założycielem jest Thomas Owadenko.
Inwestorami firmy zostały Grupa Havas, Otium Venture, Twins Partners. We współpracy z unijnym programem dla małych i średnich przedsiębiorstw, dedykowanym instrumentom konkurencyjności ogłosili, że zainwestowali łącznie 10 milionów dolarów w finansowanie Octoly. Kwota ta pozwoliła na uruchomienie serwisu OctoPrime. To nowa platforma, na której każdy influencer będzie mógł zbudować własny sklep internetowy i udostępniać swoim obserwatorom produkty, które recenzuje na YouTube czy Instagramie.
- Postanowiliśmy wesprzeć Octoly, ponieważ dla naszych klientów media earned są coraz ważniejsze w marketing mixie. Mocno wierzymy w potencjał Octoly w dostarczaniu obiektywnych recenzji marek. Autentyczność to kamień węgielny influencer marketingu, który jest obecnie przemysłem wartym miliardy dolarów. Ich unikalna wizja wzniecania pasji i budowania niepowtarzalnego ekosystemu między markami, influencerami i ich fanami przekonały nas do tej inwestycji. Przekonał nas również talent Thomasa Owadenko i jakość jego fantastycznego zespołu – komentuje Yannick Bollore, CEO Havas Group.
Octoly działa jako prezentowy marketplace, który łączy społeczność ponad 10 tys. mikroinfluencerek specjalizujących się w tematyce beauty z ponad 200 markami, takimi jak Dior, Sephora, Urban Decay. Przez platformę influencer może bezpłatnie testować wybrane produkty w pełnym rozmiarze, a w zamian tworzyć oryginalne treści i publikować recenzje dla swoich followersów na Instagramie lub YouTube. Influencerzy nie otrzymują wynagrodzenia. Octoly zrzesza ponad miliard subskrybentów w pięciu krajach: Stanach Zjednoczonych, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Niemczech.
Dołącz do dyskusji: Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów