Nowa kampania "Złotych Tarasów"
Agencja reklamowa GPD Advertising przygotowała nową kampanię dlaZłotych Tarasów. Akcja obejmuje billboardy oraz ogłoszenia prasowe.
Nowe reklamy informują o styczniowych wyprzedażach w ZłotychTarasach. Skala obniżek przywodzi na myśl tornado, dlatego teżmodelka znajdująca się na layoutach ma rozwiane włosy i odzianajest w kurteczkę z kapturem. Kolorowe struktury w tle odnoszą siędo skomplikowanej, ale pięknej konstrukcji dachu ZłotychTarasów.
Za koncepcję, oraz wykonanie odpowiada team kreatywny wskładzie: Ewa Mikołajczak - Senior Art Director i Grzegorz Brudnik- Copywriter.
Obsługą klienta zajęły się: Magda Liwacz - Account Director iAnna Dziura - Account Executive.
Ze strony klienta projekt nadzorował: Janusz Stupkiewicz -Dyrektor Centrum.
Kampania trwa przez cały styczeń.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania "Złotych Tarasów"