Nowa kampania Banku BGŻ
Agencja McCann Erickson przygotowała dla Banku BGŻ zimową komunikację kredytu gotówkowego.
Celem kampanii jest poinformowanie o atrakcyjnym cenowo kredycie gotówkowym dla osób fizycznych z przeznaczeniem na dowolny cel. Oferta skierowana jest przede wszystkim na wydatki związane z okresem zimowym - Święta, Nowy Rok, wyjazdy zimowe, śnieżne atrakcje.
Kampania w mediach rozpoczęła się 26.11. i potrwa przez dwa tygodnie. Działania BTL przygotowała agencja Momentum Worldwide.
Kampania obejmuje działania w radio oraz prasie ogólnopolskiej (dodatki prezentowe).
Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Piotr Łukasiewicz (Planning Director), Jan Kisielewski (Strategic Planner), Iwona Kluszczyńska (Creative Director) i Wojciech Dagiel (Creative Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Robert Olszewski (Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive).
Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Małgorzata Witkowska (Starszy Specjalista ds. marketingu).
Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Banku BGŻ