Novotel zorganizuje strefy kibica w trakcie mundialu, rusza z kampanią „Zgrupowanie kibiców”
Sieć hoteli Novotel (grupa AccorHotels) rozpoczyna kampanię pod hasłem „Zgrupowanie kibiców”. Firma współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl, kampanię zrealizuje Arskom Group.
To początek działań zaplanowanych do lipca tego roku, w ramach których Novotel zorganizuje strefy kibica we wszystkich 23 hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej.
Akcja rusza w piątek przy okazji towarzyskiego meczu Polska - Nigeria. W hotelu Novotel Wrocław Centrum powstanie studio meczowe Onetu (20 minut przed i po meczu), które poprowadzi Michał Pol, a jego gośćmi będą Maciej Szczęsny, były bramkarz reprezentacji Polski, dziennikarz Antoni Bugajski i Piotr Celeban, piłkarz Śląska Wrocław. Studio będzie transmitowane na żywo na stronach Onet.pl i PrzegladSportowy.pl, a także za pośrednictwem Facebooka Onet Sport.
- Zgodnie z filozofią „Live the Moment”, każda chwila spędzona w hotelach Novotel ma znaczenie. Wierzymy, że nasze strefy kibica będą propozycją numer jeden dla wszystkich fanów podczas tegorocznych mistrzostw. Chcemy, aby odwiedzali je nie tylko hotelowi goście, ale też lokalni mieszkańcy, by razem z nami dzielić sportowe emocje - podkreśla Marcin Szymański, midscale segment manager for Eastern Europe w grupie AccorHotels.
W ramach współpracy branded contentowej powstaje serwis Zgrupowaniekibicow.pl, który będzie prowadzony we współpracy z redakcją sportową Onet.pl odpowiadającej za dostarczanie kibicom aktualności i ciekawostek o futbolu.
To pierwsze działania marki Novotel na polskim rynku związane z piłką nożną. W ramach kampanii marka zaprasza wszystkich do wspólnego przeżywania sportowych emocji, a podczas mistrzostw wprowadzi dedykowaną ofertę dla kibiców.
Kampanię „Novotel - zgrupowanie kibiców” realizuje agencja Arskom Group.
W Polsce pod marką Novotel funkcjonuje 13 hoteli w 8 miastach: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie.
Dołącz do dyskusji: Novotel zorganizuje strefy kibica w trakcie mundialu, rusza z kampanią „Zgrupowanie kibiców”