Novem zmienia identyfikację wizualną
W związku z rozszerzeniem dotychczasowego zakresu świadczonych usług, agencja reklamowa Novem zmieniła swoją identyfikację wizualną. Firma oferuje obecnie strategiczne doradztwo i obsługę w digitalu.
Novem odświeżyła swój logotyp oraz stronę internetową. Ma to związek z rozszerzeniem kompetencji agencji - usługi performance marketingu zostały poszerzone o strategiczne wspieranie klientów w pozyskiwaniu uwagi digital customera. Oferowane usługi opierają się na skutecznej strategii, efektywności – performance i analityce.
Nowy logotyp agencji zbudowano z trójkątów równobocznych, tworzących wielokolorową mozaikę. Geometryczne, uporządkowane formy symbolizują analityczny aspekt działalności. Ich wielość wyraża szeroką gamę zagadnień i kompetencji agencji. Bogactwo kolorów to wyraz kreatywności i twórczego myślenia.
Za projekt logotypu i strony www odpowiada Piotr Bigaj, art director agencji.
- Pojawienie się w identyfikacji elementów rysunkowych jest odpowiedzią na schematyzację w wielu aspektach reklamy i marketingu - mówi Bigaj.
Dołącz do dyskusji: Novem zmienia identyfikację wizualną