Filip Kłodawski: z FreshMail na szefa nowego działu w Novem
Agencja marketingowa Novem uruchomiła dział marketing automation. Zarządza nim Filip Kłodawski, który poprzednio pracował we FreshMail.

Utworzony przez Novem dział marketing automation oferuje usługi automatyzacji komunikacji w zakresie e-mail marketingu, marketingu mobilnego, social media marketingu, a także marketingu pozainternetowego. Filip Kłodawski odpowiada za uporządkowanie tych kompetencji oraz przygotowywanie strategii działań dla obecnych i nowych klientów.
Wcześniej Kłodawski przez pięć lat pracował w agencji e-mail marketingowej FreshMail, kolejno pełniąc funkcje account executive, key account manager i strategy managera. Doradzał i współtworzył rozwiązania dla kluczowych klientów firmy, m.in: Skoda Polska, Presto, Perhapsme.com, AXA, Grupy Allegro i Comarchu.
Prowadzi też szkolenia z e-mail marketingu, występuje jako prelegent na konferencjach poświęconych e-biznesowi oraz publikuje w czasopismach branżowych.
Dołącz do dyskusji: Filip Kłodawski: z FreshMail na szefa nowego działu w Novem