SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Niezwykle silne i lśniące włosy” w kampanii Timotei (wideo)

Wystartowała właśnie kampania reklamowa nowej kolekcji szamponów i odżywek do włosów Timotei (Unilever Polska), zawierających esencję z róży z Jerycha. Akcję przygotowały firmy JWT Warszawa i PHD Media Direction.

Kampania nowych szamponów i odżywek do włosów Timotei podkreśla, że dzięki temu, że zawierają one esencję z róży z Jerycha, pozwalają odbudować i odżywić włosy od wewnątrz, a także przywrócić im moc i blask. Reklamy, tak jak same produkty, są skierowane do kobiet w różnym wieku.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę (magazyny kobiece i lifestyle’owe), internet (reklamy bannerowe i SEM) oraz outdoor (1200 citilightów w całym kraju). Działania będą prowadzone do końca br.

 

 

Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Niezwykle silne i lśniące włosy” w kampanii Timotei (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
heloł
Ale super kampania. Mega kreacja! Gratulacje ogromne.
0 0
odpowiedź
User
Polonez Caro Coupe
Jak zwykle brakuje mi informacji o tym, kto zrealizował film: reżyser, stylista, dom produkcyjny, budżet filmu :-)
0 0
odpowiedź