„Pokochaj swoje włosy” - Philips Haircare z „Metamorfozami” w „Dzień Dobry TVN”
Rusza kolejna edycja kampanii „Pokochaj swoje włosy” reklamującej Philips Haircare. Akcję, prowadzoną we współpracy z programem „Dzień Dobry TVN”, przygotowały agencje Ogilvy Brand Consulting, Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action.
Nowa kampania Philips Haircare, produktów marki Philips do pielęgnacji i stylizacji włosów, pod hasłem „O włos od absolutnego piękna”. W ramach akcji prowadzony będzie konkurs „Metamorfozy”, w którym co tydzień trzy kobiety będą miały okazję dowiedzieć się, jak pielęgnować włosy oraz zmienić swój dotychczasowy wizerunek pod okiem Jagi Hupało, ambasadorki marki Philips. Przemiany uczestniczek będą prezentowane w programie „Dzień Dobry TVN” od 7 września do 12 października, a konkurs będzie promowany w serwisach pokochajswojewlosy.pl i ddtvn.pl.
Ponadto kampania obejmuje promocję konsumencką, w której każdy, kto kupi wybrany produkt Philips z linii do pielęgnacji i stylizacji włosów, zachowa paragon oraz wyśle jego kopię, wycięty kod kreskowy i wypełniony kupon pod wskazany adres, otrzyma podświetlane lusterko kosmetyczne. Akcji towarzyszą działania w internecie oraz w punktach sprzedaży.
Koncepcję strategiczno-kreatywną konkursu „Metamorfozy” opracowały i realizują agencje Ogilvy Brand Consulting i Ogilvy & Mather Advertising. Natomiast promocję konsumencką i wspierające je materiały POS przygotowała agencja Ogilvy Action.
Dołącz do dyskusji: „Pokochaj swoje włosy” - Philips Haircare z „Metamorfozami” w „Dzień Dobry TVN”