SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niewielki spadek oglądalności TVP 1

W I półroczu 2004 najwięcej zyskała telewizja TVN. Rosną udziały Polsatu w grupie 16-49

Jak wynika z najnowszych danych AGB Polska udziały TVP 1 w rynku telewizyjnym wyniosły w I półroczu 2004 25,4 proc. i były tylko o niższe 0,6 proc. niż w I półroczu 2003 roku (24,5 proc.). Udziały TVP 2 pozostały na tym samym poziomie a Polsatu spadły. W omawianym okresie najwięcej zyskała telewizja TVN.
Jednak większe zmiany są w grupie 16-49, czyli najatrakcyjniejszej dla reklamodawców. Tutaj największy wzrost zanotowała TVN, a zaraz za nią jest Polsat. Oba kanały TVP straciły udziały w rynku.

półrocze 2003 półrocze 2004
SHR %
Channel Total  A 16-49 Total  A 16-49
TVP1 26,03% 23,46% 25,41% 22,26%
TVP2 20,33% 18,90% 20,33% 18,57%
Polsat 16,31% 18,19% 16,14% 18,76%
TVN 13,89% 14,98% 14,98% 16,44%
TV4 3,87% 4,67% 2,76% 3,37%
TN/TVPULS 0,17% 0,16% 0,43% 0,37%
Tele5 0,35% 0,38% 0,49% 0,54%
RTL7/TVN7 1,91% 2,25% 2,01% 2,36%
TVP 3 tot. 5,41% 4,46% 4,97% 4,20%

Tymczasem w czerwcu 2004 roku wzrósł udział  TVP 1 oraz TVN a stracił Polsat.

06-2004 16-49 06-2003 A 16-49
Channel SHR % SHR %
TVP1 25,09% 22,46% 24,36% 21,77%
TVP2 19,48% 17,96% 20,09% 18,61%
Polsat 16,04% 18,19% 16,38% 18,31%
TVN 14,72% 16,16% 14,16% 15,31%
TV4 2,74% 3,25% 3,95% 4,64%
TN/TVPULS 0,49% 0,42%  -  -
Tele5 0,44% 0,47% 0,38% 0,42%
TVN7 2,18% 2,54% 2,16% 2,49%
TVP 3 tot. 5,45% 4,60% 5,63% 4,54%

Dołącz do dyskusji: Niewielki spadek oglądalności TVP 1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl