Potrzebna agencja do kampanii "Niepełnosprawni Niezauważalni""
Fundacja Avalon zaprasza agencje do składania ofert na realizację ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem "Niepełnosprawni Niezauważalni". Jej budżet to ponad 1,2 mln zł.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/AvalonaFundacja655.jpg)
"Niepełnosprawni Niezauważalni” to tytuł szóstej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Fundacja Avalon wybiera agencję, która będzie m.in. odpowiadać za emisję spotów video w TV, internecie, mediach społecznościowych, emisję spotów audio w radiu tradycyjnym oraz internetowym, działania reklamowe w internecie i na nośnikach zewnętrznych, komunikację i działania reklamowe w mediach społecznościowych, szeroko rozumiane działania PR, współpracę z twórcami internetowymi.
Kampania ma promować ideę otwartości na osoby doświadczające różnych rodzajów niepełnosprawności w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej. Ma uzmysłowić, że stanowią integralną i równoprawną część społeczeństwa, a ich potrzeby nie są odmienne od potrzeb pozostałej, pełnosprawnej części społeczeństwa.
Większość działań reklamowych ma być realizowanych od grudnia br. do lutego 2024 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,21 mln zł. Z tego: 160 tys. zł zostanie przeznaczone na realizację spotów wideo, 500 tys. zł - na zakup czasu antenowego w telewizji, 100 tys. zł na reklamę outdoorową, 70 tys. zł na reklamy digital, 150 tys. zł na działania PR i 75 tys. zł na influencer marketing.
Wybór zwycięskiej agencji zaplanowano do 31 lipca br. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 lipca br.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii "Niepełnosprawni Niezauważalni""