„Nie bawisz się, nie żyjesz” w kampanii 4fun.tv (wideo)
Pod hasłem „Nie bawisz się, nie żyjesz” startuje kampania reklamowa 4fun.tv. Akcję we własnym zakresie przygotowała 4fun Media.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa 4fun.tv ma budować wizerunek tej stacji oparty na młodości, dynamizmie, radości życia i muzyce. Wykorzystywane w akcji hasło „Nie bawisz się, nie żyjesz” jest związane z kanałem od początku jego działania w 2004 roku.
Oprócz wizerunkowego sporu akcja obejmuje layouty reklamujące „SuperVIP”, nowy program wprowadzony niedawno do ramówki stacji (więcej na ten temat) oraz „Dance Listę”. Poszczególne kreacje przedstawiają osoby prowadzące te programy.
Akcja jest prowadzona od 10 października w telewizji, radiu, internecie, prasie oraz na outdoorze (videoboardy i nośniki City Channel w komunikacji miejskiej). Kreację kampanii przygotował dział kreacji 4fun Media, spółki zarządzającej 4fun.tv.
Dołącz do dyskusji: „Nie bawisz się, nie żyjesz” w kampanii 4fun.tv (wideo)
sexualna;)