InPost przebił miliard. W dwóch krajach rośnie najmocniej
Vadim Makarenko wraca do mediów. Będzie dyrektorem w RASP
Dziennikarstwo nie jest tylko kosztem. Wniosek badaczy po raporcie Google
Kolejny poranek w polskim internecie. Balawajder i Pajączkowska wśród prowadzących
Treści Polsatu w spotach polityków? Nadawca zabrał głos
Wiemy, kto zagra Wokulskiego w nowej ekranizacji „Lalki” TVP. Powstaje film i serial
TVP kosztowała o prawie 1 mld zł mniej niż za PiS. Jaką stratę przyniosła?
Podwyżki dla pracowników TVN Warner Bros. Discovery. Powodem dobre wyniki
Orlen zawiadamia prokuraturę ws. działań Obajtka. Chodzi o przejęcie Ruchu
„Gazeta Wyborcza” i Gazeta.pl jako osobne spółki. Na początek zyski
"Signalgate" w USA. Redakcja "The Atlantic" publikuje plan uderzenia na Jemen z czatu urzędników
Gdzie reklamują się spółki Skarbu Państwa? Istotne zmiany dotknęły prawicowe telewizje
109 przetargów mediowych w Polsce przez rok. Play z największym budżetem
WARC Effective 100: najskuteczniejsze kampanie, marki i agencje na świecie
Były dyrektor z NBP rusza z własną agencją influencer marketingu
Anna Gacek znów na antenie Trójki. Wyjątkowa audycja
Nadawca Radia ZET urósł przy Agorze. Nie zaszkodziła flauta reklamowa
Donald Trump zmienił zdanie ws. Radia Wolna Europa. Przywrócono pieniądze
Nowa wydawczyni w Radiu ZET. Przechodzi z Grupy RMF
Kandydaci na prezydenta w social media.. Sławomir Mentzen liderem
Lech Poznań z nowym rzecznikiem prasowym
Legia Warszawa z nową osobą od komunikacji i social mediów
Były dyrektor z TVP przechodzi do NCBR
Hejtu w internecie najczęściej doświadczają słabsi. Kobietom coraz częściej puszczają hamulce
Trzaskowski z dużą przewagą nad Nawrockim. Jakie poparcie ma Stanowski?
Koniec Radia Wolna Europa? Trump wstrzymał finansowanie
PiS traci w nowym sondażu. Konfederacja blisko 20 proc.
Zyski właściciela ChataGPT puchną
AI czyta artykuły w Onecie. Nowa funkcja dzięki współpracy z ElevenLabs
Nowa funkcja ChataGPT. Pełna dowolność przeróbek i generowania zdjęć
Chiny mówią „nie” propozycji Donalda Trumpa. Chodzi o sprzedaż TikToka
Grupa Pracuj zarabia więcej, także w Ukrainie. Tyle wypłaci inwestorom
Grupie PZU zaszkodziły powódź i deszcze. Ponad 5 mld zł czystego zysku
Żabka będzie piec na całego. Przybędzie ponad tysiąc sklepów
Sprzedają internetowe szkolenia o inwestowaniu. UOKiK sprawdzi, czy to nie piramidy promocyjne
Co w kwietniu obejrzymy w ofercie Netfliksa? Lista filmów i seriali
Netflix nie zwalnia tempa produkcji „cobenów”. Recenzja serialu „Na gorącym uczynku”
Disney+ zapowiada największe premiery na 2025 rok
Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł.
Od listopada zespół prezenterów 4Fun.TV zasilą Kamil Krupicz i Michał Sieńkowski. Stacja stawia na wyraziste osobowości - informuje dyrektor programowa muzycznej stacji.
Roxana Orłowska, znana bardziej jako RoxaOk, zadebiutuje w sierpniu w roli prezenterki kanału muzycznego 4fun Dance. - Wierzę, że swoje zadanie wykonam w 100 proc. i mnie polubicie - zapowiada wokalista disco polo.
Stacja muzyczna 4fun Kids dołączyła do oferty eksperymentalnych multipleksów, których operatorem jest należąca do Cyfrowego Polsatu spółka BCAST. Działają one w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Obecnie w każdym z nich nadawanych jest po osiem kanałów.
Stacja 4Fun.TV w czwartek, 27 października wyemituje materiał wideo wspierający Iranki w wojnie o wolność.
W środę, 1 czerwca - z okazji Dnia Dziecka - odbyła się premiera polsko-ukraińskiego teledysku „Czerwonej Kaliny”, który stworzył kanał 4Fun Kids.
Firma medialna 4Fun Media zmieniła nazwę na Digital Network. - Model biznesowy Digital Network polega na sprzedaży czasu reklamowego i realizowaniu kampanii marketingowych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bieńkowski, prezes spółki.
Rada nadzorcza 4fun Media powołała swojego przewodniczącego Wojciecha Bieńkowskiego na stanowisko prezesa firmy. W przeszłości Bieńkowski pracował m.in. w grupie Avenga, Wizja TV, Arterii i Citibanku.
Screen Network i 4Fun.TV z okazji Narodowego Święta Niepodległości przygotowały akcję „Łączy nas #Niepodległa, zaśpiewajmy razem”, w ramach której firmy będą zachęcać przechodniów do wspólnego zaśpiewania „Mazurka Dąbrowskiego”.
W pierwszej połowie br. grupa 4fun Media osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych z działalności kontynuowanej z 10,07 do 13,53 mln zł i wyniku netto z 1,64 mln zł straty do 2,94 mln zł zysku.
Artykuły sponsorowane to jeden z wielu elementów strategii content marketingu. W dobie cyfryzacji, kiedy walka o uwagę czytelników toczy się na wielu frontach, dobrze napisany artykuł sponsorowany może być skutecznym narzędziem promocji. Jednak aby przynieść oczekiwane efekty, musi spełniać określone standardy. W poniższym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie są artykuły sponsorowane, jak je pisać, aby były skuteczne, oraz jakie korzyści mogą przynieść.
Rada nadzorcza 4fun Media na kolejną kadencją powołała członków zarządu Anetę Parafiniuk i Tomasza Misiaka.
W pierwszym kwartale br. grupa 4fun Media zanotowała spadek przychodów o 50 proc. do 5,63 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 1,45 mln zł straty do 598 tys. zł zysku.
Stacja 4Fun Kids z okazji Dnia Dziecka przygotowała wideo niespodziankę dla swoich widzów, w rakach której Kogut Rubin składa dzieciom imienne życzenia oraz zaprasza do wspólnej interaktywnej zabawy.
W ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 13,8 proc. do 50,7 mln zł, a jej strata netto zmalała z 15,28 do 4,3 mln zł. Firma pozyskała 3,02 mln zł pożyczek w ramach tarczy kredytowej.
Stacja 4Fun Kids rozpoczęła emisję specjalnego pasma, w którym znajdują się teledyski dla dzieci przetłumaczone na język migowy.
We wtorek, 1 września nadawanie rozpocznie nowy kanał 4Fun Kids, który zastąpi 4Fun Gold. - Do uruchomienia tego konceptu przekonały nas doskonałe wyniki pasm dziecięcych na naszych kanałach 4Fun Dance oraz 4Fun Gold, a także ogromne zaangażowanie dzieci i ich rodziców w konkursach antenowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mateusz Górecki, prezes 4Fun.
We wtorek, 1 września nadawanie rozpocznie nowy kanał 4Fun Kids, który zastąpi 4Fun Gold.
4Fun Media stworzyło teledysk z nadesłanych przez dzieci nagrań do utworu „Dziadek fajną farmę miał”. Materiał emitowany jest w kanałach 4Fun Gold i 4Fun Dance.
Z powodu epidemii koronawirusa stacje 4Fun Dance oraz 4Fun Gold wprowadzają zmiany programowe w dwóch pasmach dla dzieci, w których pojawią się piosenki i wierszyki uczące maluchów higieny osobistej i czystości. Nadawca ruszył również z konkursem „Pokaż, jak myjesz ręce”.
Wojciech Bieńkowski decyzją akcjonariuszy został w poniedziałek powołany do rady nadzorczej spółki 4fun Media. Zdecydowano także o niewypłaceniu dywidendy za 2018 rok.
Według szacunkowych danych w ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 57 mln zł przychodów sprzedażowych, 12 mln zł zysku EBITDA i 7,9 mln zł zysku netto ze sprzedaży.
Zapisz się do newslettera