Netia wprowadza usługi zunifikowanej komunikacji
Netia wprowadziła do swojej oferty dla klientów biznesowych usługi zunifikowanej komunikacji (Unified Communications - UC), w oparciu o rozwiązania firmy Microsoft.
Unified Communications w Netii to narzędzia komunikacyjne dostępne dla wszystkich klientów biznesowych – od mniejszych firm z segmentu SME po największe korporacje. Usługi mają zapewniać wzrost wydajności poprzez łatwiejszy i znacząco szybszy dostęp do potrzebnych danych oraz możliwość użytkowania najnowocześniejszych aplikacji biznesowych.
Dzięki rozwiązaniom UC, użytkownicy korzystają ze wspólnego interfejsu, który integruje różne kanały komunikacji. Elementy UC jak np. pełna integracja z usługami telefonii stacjonarnej, zarządzanie statusem obecności, współdzielony kalendarz, wspólna książka adresowa czy synchronizacja z różnymi urządzeniami mobilnymi, mają pozwalać na znaczące oszczędności czasu.
Netia oferuje rozwiązania UC zintegrowane z usługami telefonii IP. W praktyce oznacza to, że wystarczy kliknąć na dany kontakt w dowolnej aplikacji, a aparat telefoniczny sam wybierze odpowiedni numer i nawiąże połączenie.
Przejście na rozwiązanie UC w Netii nie wymaga od klientów nakładów inwestycyjnych (np. zakupu serwera pocztowego). W ramach abonamentu UC firmy mają dostęp do aktualnych wersji oprogramowania.
Oferta Netii pozwala firmom na dalsze wykorzystywanie dotychczasowego serwera pocztowego MS Exchange. W takim przypadku Netia może zunifikować lokalne rozwiązanie klienta z pozostałymi swoimi usługami (m.in. zintegrować lokalne usługi Microsoft z telefonią IP).
Oferta UC Netii opiera się na rozwiązaniach firmy Microsoft. Oferowana jest przy współpracy z firmą Central Europe On-Demand – dostawcą usług cloud computing.
W ramach oferty UC Netia proponuje: klienta poczty elektronicznej (pełna wersja instalacyjna Microsoft Outlook 2010), hostowane skrzynki pocztowe (najnowsza wersja Microsoft Exchange), zintegrowany m.in. z telefonią IP komunikator biznesowy (MS Office Communicator), tzw. biuro w komórce, czyli aplikację MS Active Sync, umożliwiającą bieżący dostęp do firmowej poczty e-mail, kontaktów i kalendarza poprzez różnego typu urządzenia mobilne. W ofercie UC Netii dostępne są także rozwiązania wspierające pracę grupową (Microsoft SharePoint, umożliwiający m.in. tworzenie wewnątrzfirmowych baz wiedzy, intranetów, czy współdzielenie wybranych zasobów przez Internet) oraz wideokonferencji i prezentacji on-line (Microsoft LiveMeeting).
Z oferty UC można skorzystać kontaktując się z działem sprzedaży Netii lub samodzielnie, korzystając z e-sklepu Netii.
Dołącz do dyskusji: Netia wprowadza usługi zunifikowanej komunikacji