Netia pokaże wszystkie mecze Euro 2008
Internetowe transmisje tegorocznych mistrzostw Europy w piłcenożnej będą dostępne w internetowej ofercie Netii. Operatorporozumiał się w tej kwestii z dysponującym prawami do transmisjiPolsatem.
- Wszystkie 31 meczów Euro 2008 dostępnych będzie w internecie.Nikt wcześniej nie przedstawił podobnej oferty na naszym rynku -powiedział wczoraj Piotr Czapski, członek zarządu Netii.
- Ta oferta stanowi kolejny krok w budowaniu Internetu Netii,opierającego się nie tylko na samym dostępie do sieci, ale w dużejmierze na dodatkowych treściach i usługach - mówił Czapski.
Partnerem przedsięwzięcia jest Polsat, jak na razie posiadającyEuro 2008 na wyłączność. Warunki porozumienia między obomapodmiotami zawarto w liście intencyjnym. Postanowiono w nim, żeoprócz bezpośrednich relacji ze spotkań, abonent otrzyma materiałyVOD, w tym nagrania studia Polsat Sport, wywiady i komentarze,wybrane akcje w przerwie i po zakończeniu meczu, dostęp dostatystyk.
Pakiet instalacyjny, oprócz playera, potrzebnego do obejrzeniumeczu na komputerze, zawiera dodatkowe funkcjonalności, w tym tespołecznościowe, jak komunikator umożliwiający kontaktowanie się zinnymi kibicami - również w czasie rzeczywistym. Istnieje teżmożliwość wyboru komentatora meczu. Często będą nimi samiinternauci.
- Ofertę Euro 2008 kierujemy do posiadaczy szybkiego internetu.Przy prędkości 1 Mbps obraz nie skacze, nie zawiesza się i jestwyjątkowo czytelny - mówił Piotr Czapski. W marcu br. Netia miała258 tys. klientów szerokopasmowego internetu. To 80 proc.wszystkich klientów sieci.
W trakcie czerwcowych mistrzostw Netia planuje wzmocnieniewłasnej sieci szkieletowej. Na głównych węzłach pojawią siędodatkowe serwery, zapewniające dobrą jakość przekazu.
Karnet na 31 meczów dostępny jest za 35 zł, a w promocji za14,90 zł. Z rabatu skorzystać można do 15 maja. Oferta skierowanajest zarówno do nowych jak i do starych klientów, z tym że ciostatni powinni z niej skorzystać najpóźniej w terminie majowym.Tuż przed Mistrzostwami Europy 6 czerwca trwać będzie sprzedażbiletów na konkretne mecze. Cena jednego biletu wynosi 4,90 zł (dlaklientów Netii) i 6 zł dla pozostałych osób.
- Euro 2008 wsparliśmy kampanią promocyjną - powiedział MichałDolny, dyrektor marketingu Netii.
Przygotowano 30 i 15-sek. spoty. Kampania obejmie też prasę,zarówno codzienną, jak i magazyny sportowe. Layouty pojawią sięrównież w internecie. Pojawią się też materiały POS.
Netia stawia na treści, dlatego w najbliższym czasie użytkownicyotrzymają możliwość uczestniczenia w kolejnych wydarzeniachmultimedialnych, w tym w internetowych festiwalach filmowych.
Dołącz do dyskusji: Netia pokaże wszystkie mecze Euro 2008