Nerwowi ludzie w kampanii konta Getin Up z kartą MasterCard Display w Getin Banku (wideo)
Getin Bank zaczął kampanię reklamową konta Getin Up z kartą pokazującą stan rachunku i aplikacją mobilną. Akcję przygotowały i realizują firmy Good, 180heartbeats + Jung v. Matt i MediaVest.
W kampanii konta Getin Up w Getin Banku prezentowane są dwie funkcjonalności związane z tym rachunkiem: karta z wyświetlaczem MasterCard Display, który pokazuje stan środków na rachunku, oraz możliwość logowania się do aplikacji mobilnej prostym symbolem graficznym, tzw. wężykiem. Spot telewizyjny przekonuje, że dzięki karcie wyświetlającej stan konta można uniknąć wielu nerwów podczas płacenia za zakupy.
Poprzednio Getin Bank reklamował konto Getin Up i kartę MasterCard Display latem ub.r. (obejrzyj te spoty), a aplikację mobilną - w lutym br. (więcej na ten temat).
Obecna kampania zaczęła się 21 marca i potrwa do 24 kwietnia. Obejmuje telewizję, internet (spoty na portalach VoD i YouTube, reklamy display) oraz outdoor (citylighty, w tym interaktywne, elektroluminescencyjne).
Reklamy telewizyjne i internetowe przygotowała agencja Good, koncepcję interaktywnego citylighta - agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, a inne materiały graficzne - wewnętrzne studio graficzne Getin Banku. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Nerwowi ludzie w kampanii konta Getin Up z kartą MasterCard Display w Getin Banku (wideo)