NeoNail z nowym logotypem
Marka lakierów hybrydowych i akcesoriów kosmetycznych Neonail (Cosmo Group) zaprezentowała nowy logotyp.
Jak podaje producent w komunikacie dla mediów, odświeżona identyfikacja wizualna NeoNail to odpowiedź na zmieniające się trendy w branży beauty oraz element wypracowanej strategii marki na lata 2020-2025.
NeoNail odświeża logotyp
Nowy logotyp został zastosowany na identyfikacji wizualnej najnowszej kolekcji lakierów hybrydowych – Woman’s Diary. Nowy znak graficzny będzie sukcesywnie wymieniany na pozostałych produktach z portfolio marki. W związku z tym w najbliższym czasie w sprzedaży znajdzie się też asortyment z logotypem wcześniej obowiązującym. Docelowo na rynku będą występowały produkty sygnowane jednym, nowym logo.
- Rozwijamy się, tworzymy innowacyjne produkty, a teraz z ogromną radością prezentujemy nasze nowe logo. Nowy znak jest prostszy i bardziej czytelny od poprzedniej wersji, dzięki temu produkty są łatwiejsze do odnalezienia na półce. Logo jest też łatwiejsze do zastosowania w różnych miejscach i kontekstach. Co jednak najważniejsze, jakość i formuła naszych produktów pozostają najwyższej jakości - tłumaczy Magdalena Stoińska, PR manager NeoNail.
Logotyp został przygotowany wewnętrznie, za końcową fazę projektu odpowiada agencja Chapter1.
Dołącz do dyskusji: NeoNail z nowym logotypem