Neckermann reklamuje zimowe podróże
Biuro podróży Neckermann Polska rozpoczęło kampanię reklamową swojej zimowej oferty. Akcję biuro marketingu firmy przygotowało wspólnie z domem mediowym Value Media.
- W kampanii reklamowej chcemy pokazać różnorodność zimowej oferty i jej zalety. Zima z Neckermannem to zarówno wyjazdy narciarskie na najlepsze stoki Europy np. do Austrii czy Włoch, jak i bogata oferta wypoczynku w słonecznych regionach świata, takich jak np. Wyspy Kanaryjskie, Egipt, Maroko, Dominikana czy Meksyk - opisuje Rafał Grunwald, dyrektor marketingu w Neckermann Polska.
Akcja - rozpoczęta 27 października, a zaplanowana do końca listopada - obejmuje radio (konkurs i reklamy do 18 listopada w RMF Maxxx), prasie (m.in. listopadowe wydanie magazynu „Podróże” i dodatku „Jedziemy na zimowe wakacje” do „Gazety Wyborczej”) oraz internecie (newslettery, reklamy w Google i na Facebooku, osobna sekcja w serwisie rmfmaxxx.pl).
Za planowanie działań i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Neckermann reklamuje zimowe podróże